سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قدرت موتور کرکره را چگونه محاسبه کنیم؟

انواع مختلفی از موتور کرکره ها با توان و قدرت متفاوت برای انواع درب اتوماتیک پارکینگ کرکره مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با محاسبه قدرت موتور کرکره آشنا شوید.

موتور کرکره صنعتی

برخی از موتور های 3 فاز موجود با با استفاده زیاد یا سرعت بالا هستند که برای بارگیری و درب اتوماتیک پارکینگ ایده آل هستند. بسته به نیازهای تثبیت و موتور، موتورها می توانند درایو داخلی یا مستقیم باشند. 

موتور کرکره سوپرلایف

موتور کرکره یکی از اجزای مهم انواع درب اتوماتیک به شمار می رود. موتور کرکره ها در انواع مختلفی همچون موتور کرکره سنترال، موتور کرکره ساید و موتور کرکره توبلار تولید می شوند. 

موتور کرکره ساید

این موتور در انواع مختلفی مانند موتور اس دی سی، موتور بارزانته، موتور اتومات، موتور لیفت توربو تولید می شود. از مزایای موتور کرکره ساید می توان به قابلیت نصب آسان، عدم سقوط در زمان نقص فنی، باز و بسته کردن راحت در زمان قطعی برق و غیره اشاره کرد. 

قدرت موتور کرکره چیست؟

قدرت موتور کرکره، قدرتی است که یک موتور می تواند خارج کند. می توان آن را در واحد های قدرت، معمولا کیلو وات یا اسب بخار بیان کرد. از نظر موتور های احتراق داخلی، قدرت موتور معمولا توان نامی را توصیف میکند، که یک توان خروجی است.


ادامه مطلب:  قدرت موتور کرکره را چگونه محاسبه کنیم؟

محصولات و خدمات سوپرلایف:

جک پارکینگ | جک بازویی | جک ریلی | 

شما می توانید برای سفارش و خرید با شماره زیر در ارتباط باشید:

02184216