سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا درب اتوماتیک قیمت بالایی دارد؟

درب های اتوماتیک امروزه از اجزای اصلی مجتمع ها، پارکینگ ها، مکان های اداری و... هستند. با وجود درب اتوماتیک ها دیگر نیازی به باز و بسته کردن درب با استفاده از دست نداریدو به راحتی با فشار یک دکمه بر روی ریموت های کنترل به راحتی باز و بسته می شوند.

 

انواع درب اتوماتیک

1- درب های اتوماتیک لولایی که آن را با نام جک هم می شناسند.

2- درب های اتوماتیک کرکره برقی

3- درب اتوماتیک زیرسقفی یا سکشنال

4- درب های اتوماتیک کشویی یا ریلی

 

قیمت درب های اتوماتیک لولایی بسته به نوع جک آن می تواند متفاوت باشد اما در این میان نمونه های بازویی و الکترومکانیکی نسبت به هیدرولیکی ها قیمت پایین تری دارند.

 

قیمت درب های اتوماتیک

 به طور کلی نمی توان قیمت دقیقی را برای این درب ها بیان کرد. زیرا این قیمت بستگی به عوامل متعددی دارد. از جمله فاکتورهایی که بر قیمت درب های اتوماتیک تاثیرگذار است عبارتند از نوع جک، برند آن، توان موتور آن، اصلی یا فیک بودن آن و...

طبیعتا هرچه موتور این جک ها قوی تر باشد و اصطلاحا توان آن بالاتر باشد، قیمت آن ها بیشتر خواهد بود. البته اگر وزن درب شما بالاست و درب های شما سنگین است و میخواهید از جک ها برای آنها استفاده کنید، پس بایستی جک های قوی تر با قیمت بالاتری را خریداری نمایید.

عامل دیگر، نوع جک برقی خریداری شده برای درب است. نمونه هایی همچون جک های هیدرولیکی قیمت بالاتری دارند اما می توان گفت که طول عمر آنها هم بهمین نسبت بالاتر است.

 

برای ارتباط با سوپر لایف می توانید باشماره های زیر در ارتباط باشید:

02184216


مطالب پیشنهادی:

بهترین جک پارکینگ ایرانی